naz_ozz Kızlar 20+6 da detaylı ultrason girdiğimde böbrekler genişlemesi 5.6ıydı doktorum perinatoloji yönlendirdi bugün sol böbrek 4.1 sağ 4.9 kalpte parlaklık içinde kardiyoloji gönderdi oda çarşamba randevu verdi böbrekler sizce iyiye mi gitmiş
Gamzegll naz_ozz evet kuzum o çok korkulacak bir şey değil benim kızlarım da da vardı doğdular şu an dört aylıklar doğduklarından beri altıda kaldı mesela büyüdükçe geçer diyorlar
Elif-kurt25 naz_ozz kuzum belki beni hatırlarsın benim bebekte böbrek genişlemesi vardı 3.6 bi doktor buldum Allah ondan razı olsun dediki biz sadece 6 üstü olunca korkuyoruz dedi bu korkulacak bisey değil ilerki haftalarda kaybolacak evhamlanma dedi Banada bi kaç doktor perinatolojiye git dedi ama gitmedim daha çok morel bozacaklar diye
naz_ozz Elif-kurt25 Evet evet hatırladım daha 10 gün önce biri 5 diğeri 6 mm ölçülmüştü ama bugünkü ölçümlerde biri4.1 diğeri 4.9 ölçüldü inşallah gitgide düzelecek kaldı kalpte parlaklık çarşamba onada gideceğim inşallah geçmiştir kime sorduydam parlaklık iler ki haftalarda hep geçmiş inşallah öyle olur bizimde o kadar dua ettim ki şimdi gerilemesi beni çok sevindirdi Allahıma şükürler olsun inşallah daha güzel haberler alacağız hep birlikte Allahım evlatlarımızı korusun 🙏🏻💓