Mucizem4242 Merilu benim ilk iki gebelik tuttu şimdi 3.ye hamileyim haftaya kontrol var erkek görünüyor Çin takvimin de bakalım Buda tutacak mı 🤣🤣 çevrem de kim hamile ise onlarda da tuttu
NSelennn Hanhan8 benimde çevrendeki herkesin tutmuştu benim tutmadı herkese de kesin erkek diyordum 😂
Merilu mercansbm son adet tarihi diyor bazıları kimi de hamile kaldığın aydan diyor. Çin takvimine göre yaşımız bir yaş ileri de olabilirmiş
777kunfeyekuner Şimdi ben 1997 kasım doğumluyum 25 yaşında oluyorum. Çin takviminde otomatik hesaplayaınca kız tablodan bakınca erkek çıkıyor anlamadım gitti benim hesaplamada mı sorun var 😁 bir de hangi siteden yapıyorsunuz
Zamaneanne 777kunfeyekuner ya bende 97 haziran doğumluyum 26 olmadım henüz ama site 26 yaş olarak hesaplıyığ erkek diyo🤣 ama ilk oğlumda gebelik yaşım 21 di kız gösteriyodu 22 yaş da, kız dı yanliş demek ki yani 🤣
Hanhan8 Takvimi’nin başlangıç tarihinden önce doğduysa annenin yaşına 1, sonra doğduysa 2 eklenmelidir