Benim 4-5 gündür özellikle akşam başlayan başımın arkasında bir bai ağrım oluyordu tek gözümde de kanlanma oldu. Doktora gittim ani tansiyon yükselmesi gözüne vurmuş dedi gebe olduğum için olabilirmiş. İlaç veya damla da vermedi ama benim baş ağrım yine var. Sizce ne yapabilirim? Doğal bir çözüm yolu var mı? Geceleri uyuyamıyorum :(