mucizemizibekliyoruzz Krm parayı gönderip ürününü alamayan dolandırılan çok insan gördüm bu forumda. N11den alışveriş yapmadım ama gittigidiyor hepsiburada falan güvenilir
mucizemizibekliyoruzz songul123 ya muhtemelen bağış yapacağım ya da ağaç fidanı tohum falan gibi bişey dağıtcam ya aynen magnet sinmedi içime. Çöpe atacak herkes eminim 😄
songul123 mucizemizibekliyoruzz ağaç fidanı tohumu mukemmel birşey bak onu yapabilirsin canım 😊 en azından anlamlı ve ise yarar birşey hem doğaya katkı
Hafizeipek Deletedmom308 neden saçma olsun ben de dostluk maması dağıttım ve köpeğim de nikahta yanımdaydı onun da boynunda papyon takiliydi 😂😂😂
Gmzcngi mucizemizibekliyoruzz canım instagramda pembe kelebeğim atölyesi diye bir sayfa war buzdolabu magneti yapıyorlar tanesi 1 tl aklında bulunsun🌸
mucizemizibekliyoruzz Teşekkür ettim herkese. Evimin yakınlarında bir yer buldum hazırdı hemen aldık ordan 😊
Pelomm Almanyagelini aynen öyle, 2 kuzenim geçen ay doğurdu. Anahtarlık, lavanta kesesi, şeker, çikolata, lohusa bardağı, gibi bissürü şey yapmışlar. Ben niye senn çocuğunun anahtarlığını kullanıyım? Yencek olanları yedim gerisi çöpte
Deletedmom308 Pelomm anahtarlıkta biraz saçma olmuş :)ben olsam bende kullanmayıp atardım :)) ben nikahımda tanesi 3 buçuk liradan çok değişik bi kutu yaptırıp dağıtmıştım. şu an eminim ki çöptelerdir :)