Caglamehmet Eda-raif Allah analı babalı büyütsün inşallah gözünüz aydın durumu nasıl bebeğin. ? Kuveze aldılar mi ?
Missmanan Hayırlı olsun canım neden erken oldu tabi söylemek istersen sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz 💕🤗 33+2 haftadayım o yüzden sordum
seydanurceyhan Allah anali babali buyutsun isallah saglikli sihatli kucaginiza almissinizdir rabbim saglik sihat versinn
aasenamerve Eda-raif kaç kilo doğdu acaba. En son 2 kilo ölçmüşlerdi değil mi? Sağlık durumu iyiyse sorun yok maşallah en yakın zamanda yanınıza gelir inşallah bebeğiniz 🙏🏻
Eda-raif Herkse çok teşekkür ederim darısı hepinizin başına inşallah bebebebeğim icin dualarinizi bekliyorum
deletedmom01 Eda-raif Gozunuz aydınnn 😊 Bebegin iyi olmasina sevindim siz nasilsiniz sezeryan mi normal mi 😊 iyimisiniz suan😊
Eda-raif deletedmom01 çok erken geldi bebeğim 34 haftaliktik kuvezde şuan ama doktorlar iyi olduğunu söylüyor sezaryen oldu
pamuksekerinannesi Eda-raif Gözün aydın cnm.. Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin.. İnşallah en kısa zamanda küvezden çıkar🙏 Kaç kilo doğdu cnm