kızlar selam nasılsınız☺️ inşallah her şey yolundadır🙏🏻 Bir şey danışmak istiyorum da bebek arabası alacağım fakat cinsiyet henüz belli değil. Aracın iskelet rengi rose gold olduğunda cinsiyet erkek olsa sizce saçma durur mu yoksa metalik gri mi almalıyım? rose gold çok beğendiğim için acaba saçma mı olur diye bir kararsız kaldım😇fikirlerinizi merak ediyorum