Moom16 Kızlar selam su içmeyi çok seviyorum normalde 2.5 3 lt kesin içerim ama gebelik dönemindeyim suan 12.haftam mide bulantılarım olduğu için sudan tiksindim içemiyorum içinde direk çıkarıyorum geçicidir dimi doğuma kadar devam eden oluyor mu çok su içmek istiyorum😏
Sevince Moom16 canım benim çok aşırı ise ilaç yazdırsaydın doktora, benim de bulantım 10.haftada başladı 14+3 üm devam ediyor ama seninki kadar değil yani süre 15 haftaya kadar sürebilir ya da hamilelik boyunca ara ara olabilir, senin aşırı ise ilacını al.
Sevince Moom16 o zaman hafif şeyler ye şunu yiyemiyorum diye kafaya takma, az bir şey yesen bile bebek için yeterli oluyor, su olayını da zorlama kendini ilerleyen haftalarda hafifler korkma o zaman her şey birwz daha normale döner.