Deletedmom_50 evet 14, 15 ağustos’a denk geliyor benim ilk çocuğum kız Eylül’ün ilk haftası doğumdu ama kızım 10 ağustos da normal doğdu bu 3.çocuğum olacak nasipse yine kız 😁 ve aynı Eylül’ün ilk haftası doğum görülüyor ama bu tospik de ablası gibi erken gelecek hissediyorum 🥰🧿 sağ salim kucağımıza alalım inşallah