Bfduam bebeğimiz duygularla besleniyor resmen.. ben bizzat şahidim. Sırf o süreçte 3-4 doktor değiştirme süreci yaşadım ve kaybettm bebeğimi. Şimdi çok daha iyi bir doktorla devam ediyoruz elhamdülillah morallerle birlikte herşey yolunda. Bu süreçte iyi bi doktor seçimi de çok önemli