Lilyumfokimum bebeleri bilmem ama eşim(9mayıs) ve ben(15mayıs) boğa burcuyuz hatta benim bebiş doğum günüme denk geliyor gelmeyi düşünürse😂 ben küçükken hasta olurmuşum hep 1 yaşına kadar kök söktürmüşüm annem tualete bebek arabasıyla gider karşısına beni koyarmış öyle bi durmayan sürekli ağlayan uyumayan bi bebeymişim. Eşimde aksine sakin uyuyan bir bebekmiş 😂 şuan hala aynı sanırım o bana göre sakin,bense kuduz gibi inatçı ve çok relax kişiliğim. Dünya yansa umrumda olmaz o kadar relax😂Şimdi ki bebeklerin huyu suyu değişik önümü göremiyorum valla😂😂