Arkadaşlar merhaba erken gebelik testi yaptım daha yumurtlamamın üstünden 7 gun geçti. Ve test şu şekilde hayalet çok çok silik dikkatli bakınca görünüyor. Bi kaç arkadaşım da gördü sizde görebiliyor musunuz? Tabi bi kaç gün sonra tekrarlayacağım ama sizce ? 