Koztaburcan (öncelikle benim evimdeki tuvalet klozet, umuma açık yerlerde tuvalete girersem yerden oturmalıya gidiyorum ve şişliği de o şekilde farkettim, sadece yerden tuvalet yapma pozisyonunda şişlik oluyor) bende hala şişlik oluyor o pozisyondan tuvalete oturduğumda, doktora sordum elle muayene de etti; ayakta, çatalda ve oturma pozisyonunda kontrol etti beni, sadece o pozisyonda olduğundan bebeğin baskısı korkulacak bişey yok dedi. Ağrı acı da yok, ödem de değil dedi, bebek baskısından dolayı dedi, karışık yazdım kusura bakma cümleleri toparlayamadım bi türlü