Denizzomerr Merhaba kızlar geçen hafta beta hcg 4.1 çıkmıştı bu hafta 2.9 çıktı neden böyle düştü ki korunmayı bıraktık birde
Ilahem Denizzomerr uzgunum ama hamile diyilsiniz ki zaten dusmesi normal.5 ustu olmaniz lazim hamilelik subhesine dusmek ucun
nevzatbaskomser Denizzomerr 4Daha önce sormuştunus, 4 iken pozitif değildi zaten yükselme veya düşme durumu olmamış. 5in altı negatif 1de olabilir 4 de olabilir. Hamile değilsiniz, hayırlı zamanda olursunuz umarım
Heramm Gebelik yok demek belki kimyasal olmuş ola bilir ama gebelik olsaydı bile 5 in üstü çıkması laizmdi
adatuna Denizzomerr yumurtlama döneminde de aynı şekilde olabiliyor 0-5 arası normal değer kabul ediliyor