Aylin735 Kubare134 kan uyuşmazlığı belirtiyor o test negatif çıkarsa iğne olman gerekiyo hayır iğne pozitif çıkarmaz
Rumeysapeh Kubare134 Benim de 12 de iğne yapıldı sonra 18 hafta gibi pozitif çıkmıştı. 2 hafta önce 28de test yaptılar, negatife dönmüş tekrar iğneyi yaptılar. Korkmayın yani %99 iğne yüzünden pozitif çıkıyor.
Kubare134 Tubag1 Aylin735 12. Haftada kahverengi lekelenmem oldu kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı üç ay boyunca etkisi geçmiyormuş iki hafta sonra randevum var tekrar İndirekt Coombs testi yaptıracağız inşallah negatif çıkar 🥺
Rumeysapeh Kubare134 ben de çok korkmuştum anlıyorum sizi. Perinatolojiye bile sordum hatta o ara, o da normal böyle çıkması demişti 3 ay dediğiniz gibi
Rumeysapeh Kubare134 bir tane çok erken düşük yaşadım o yüzden ben de daha pimpirikli oldum ama 25ten sonra falan baya rahatladım inşallah siz de öyle olur, bebeğinize de sağlıkla kavuşun