siyahinciii Tek yumurta ikizlerine 20 haftalık hamileyim kordonlarını birbirine dolamışlar baya canım sıkıldı sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı bu durumda
Mutlulukkk siyahinciii hcbir fikrim yok malesef ☹️ ama inşaallah bi skinti olmaz. Dogumunuzda cicek gibi olur cocuklarinizda 🌺😊
Btlklnc siyahinciii Bnm bebegıme de dolanmıstı 35.haftadan 37ye kadar öyle dolastm doktorum hareketlerını takıp et dedi süreklı soluna yat dedı ama yınede düzelmemsıtı . İnsallah sizin düzelir haftası erken cnkü. Bundan ötürü erken dogum yaptım 37de
Kubra1414 siyahinciii bende 24 haftalığım iki kere dolanmış kordon boynuna bende çok korkuyorum şahsen
ikizannesi1201 siyahinciii mono-di mi mono-mono mu? Yani aralarında zar var mı? Zar yoksa kordonları birbirine dolanıyor bildiğim kadarıyla. Benimkiler mono-mono 12.haftamızdan beri kordonları birbirine düğüm olmuş hiçbir problem yaşamadık 20.haftamız bitiyor :) iki haftada bir Perinatoloji takipliyim doktorum 34.haftaya kadar problem olmayacağını söyledi
siyahinciii ikizannesi1201 mono mono yuz baya riskli biliyorum kordonları dolanmış deyince bir korktum ondan sordum
siyahinciii ikizannesi1201 teşekkür ederim Allah razı olsun içimi ferahlattınız annelik işte korkuyorum bir kayıptan sonra
ikizannesi1201 siyahinciii korkmayın bende mono-monoyum benimde 12.haftadan beri bebişlerin kordonları düğüm olmuştu zaten. Doktorum her gittiğimde söylüyor bak bunu başka biryerde de söylerlerse korkma birşey olmayacak diye rahatlatıyor :)
Seyma0323 Canım solunda yat eğer uyurken ve hareketleri takip et, en kötüsü sezeryan olursun normal doğum yapamasın korkulacak bişey yok
siyahinciii Seyma0323 hep soluma yatıyorum zaten onlar için muhtemelen sezeryan olacağım ikisininde kafa üstü olup normal doğum olması imkansız gibi
Seyma0323 siyahinciii benimki tekti bende 22 haftalikken hissettim yani daha hissetmene gerek yok canim
Esr10 siyahinciii Sizin doktorunuz bak nekadar cesaretli benim bebeklerimde mono mono tek yumurta ikizlerim arada zar yok tek plesanta ama binsikintimiz da yok doktorum ya kordonlar dolanirsa diye 2 hafta önce almak istiyo bebeklerimi ama ben istemiyorum bı sorun yokken iki hafta önce dogsunlar istemiyorum 35 haftalık olucaz iki hafta sonra yarın özelde ki doktoruma da danisacagim bakalım o ne dicek