Tugce1132 Kizlar mrb 21+4gunluk hamileyim bu sabah sag kasik ağrısıyla kalktim sanki bebek oraya dayanmış gibi ilk hamileliğim normalmi bu durum tecrübelerinize ihtiyacım var yürürken bile acı veriyo yardımcı olursanız çok sevinirim