Serosal746 Bebeğimin doğum kanalına inmesi için neler yapmam gerekiyor hanımlar, her şeyi normal tek eksik kanala giriş. 38 haftalık oldu bugün. Erken değil di mi?
Busel Serosal746 değil kuzum geçen hafta benimki de değildi kanalda bak simdi gittim girmis çok şükür kanala 39+2yim