Minikcivcimmmm__34 amin canım inşallah….. kontrole gelmiştim, nst ye girmezden önce, 3 tür merdifen yorudum, nst aldıklarında bebek çok hareketliydi durmadan ickiriyordu , sonra nst de ağrı çıkıyordu ama ben bir şey hissetmiyordum, sonra birden bebeğin kalp ritmi değişmeye başladı bebek rahatsiz di ve direk sezaryena aldilar beni sabah saat 10 da 10:10 varken oğlum doğdu 3.300 kiloyla 38+6 da dogurdum