nnisanannesiii Sezaryen doğum yapalı 28 gün oldu göbeğim hala yumuşak ve alt kısmında sarkma var acaba ne zaman geçer korse kullanmıyorum toparlayıcı taytım var giymeli miyim ?
Aysee1123 nnisanannesiii Benim arkadaşımda hiç birşey kullanmadı 6 ay olucak doğum yapalı göbeği öyle kaldı kilolarıyla birlikte. Bence kullanılmalı her yapı bir değil elbette ama önlem amaçlı ben kullanırım mesela her türlü doğumda