Semanur27-K Kızlar merhaba bugün kanamam geldi doktor gittim normal kanama söledi ve bol bol uzanıp dinlenmem lazım dedi birde progestan iğne vurundum sizde de böyle olan varmı süreç nasıl geçirdiniz 6+3 günlüğüz bu arada daha yeniyiz 🙏🙏
dolunayes Semanur27-K benimde oldu igne vermis zaten . Benimki kan uyismazligindandi. İğneden sonra kanama surdu leke devam etti. Sonra o da gecti yat dinlen sadece hic bisey olmaz canim dusuk tehtidi demediyse yerlesiyodur kese buyuyodur vs ilk donemlerde normal
Neh26 Semanur27-K 8 haftalık hamileyim bende. Lekelenmem oldu doktor iğne verdi bende iğne yaptırdım bol bol dinleniyorum
Aylin735 Semanur27-K yani kan uyuşmazlığı varsan negatifsen kanama yapabilir düşük tehliken varsa kanama yapabilir bir çok nedeni var kanamanin sebebinin en iyi yolu muayeneler