binnur64 kız ismi bir sürü vardı aklımda ama erkek olunca isim gelmiyo gelen de bu üçü sizce hangi isim daha güzel, isim önerisi olanda tavsiye verebilir 🌸🤍
binnur64 mervisk ya ben de çok seviyorum Kerem ismini, kayınpederimin ismi de Kerim onunla karıştırırlarmı Kerem’e Kerim derlermi diye kafam karışıyo
Nurella06 Bebeğim olduğunu öğrendiğimden beri Doruk diye seviyorum sanırım öyle olacak 😻 aras arslan da cok güzell 🫶🏻