Brisii Kızlar karnım çok sert ve gerginleşti bebek hareketlerini de hissetmiyorum cok fazla :( 27 haftalıgım
Aylin735 Brisii eğer 10 dakikayı gecerse tehlikeli demişti doktorum yani sertlesip uzandığında geçiyorsa sıkıntı yoktur ama 10 dk gecerse doktora gitmen gerekiyor doktorum öyle demişti
Mutlulukkk Brisii bende bazen sertlik hssediyorum. Kendinizi takip edin. Ben cok fazla su ictigimde oluyordu. Ramazanda ozellikle. Veya tuvaletniz varkende bu his olabilir. Bir daha ki muayene de doktorunzdan iyice bilgi alin, akliniz kalmasin. Gecmis olsun🌺
Ozlem123has Brisii bende 27 haftaligim ama 2 aydır hep sert dir karnım çok hemde hareketler önce fazla yoktu şimdi şükür iyidir
Gizemzem Ben de 21 haftadayım bir iki gündür gün boyu sert hissediyorum. Acaba rahim yukarı çıkıyor diye mi öyle oluyor. Kasılma gibi değil de karnım sanki gaz var da şişmiş gibi bir his . Neden acaba?
Merakliana6 HanifeAsya bende 17.haftadayım. Bunu yaşıyorum ve uzandığım halde geçmiyor . Acaba nstye bağlar lar mı
HanifeAsya Merakliana6 bağlarlar canım kendini yorma çok ayakta kalıp iş yapı Çada oluyor benim kasılmalar 27 de başladı ama sancı çıkmıyordu doktorum iş yapmayı uzun yürümeyi yasakladı 33. Haftamdayım ilte sancı çıktı şimdi doğuma kadar yatacağım oturmak bile yasak
Merakliana6 HanifeAsya bağladılar gittim gariptir ki ne zaman doktora gitsem ne sorunum varsa düzelir. Akşama kadar düzeli sancı yaşayıp orda yaşamadım şaka gibi 🙈 gaz sancısı ya da kabızlığa bağlı sancı olabilir dendi bir de hafif idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Hazalyilmazz HanifeAsya şimdi karın sertleştiği zaman kasılma mı yaşamış oluyoruz ben orasını hala anlayamadım 😄
HanifeAsya Hazalyilmazz öyle oluyormuş 😀 ama geçmezse sancıymış işte benim toplanıyordu çözünmüyordu ayakta taş gibi oluyordu karnım açtı veriyordu normalde ben ağrı falan hissetmemiştim ama nst de sancılarım yüksek çıktı