Merhaba arkadaşlar dün Zeynep kamil’de kan tahlili verdim sonuçları beklerken geç oldu doktor dedi akşam eve gittiğinde e nabızdan bak kan değerlerin düşmüşse yarın gel baktım bir şey anlamadım aile hekimine atm sonuçları 7 gün önce 7.8 dün yaptığım tahlilide 6 çıkmış 24 haftalık hamileyim serum da iğne de takmıyorlar sadece dedikleri ilaçlarını düzenli kullan günde iki defa yemin ediyorum düzenli kullanıyorum iyi beslenmeye çalışıyorum yemede böyle şuan bunları yazarken hüngür hüngür ağlıyorum çaresizlik çok kötü bir şey iki küçük oğlum da var büyüğü 5 yaşında küçüğü 2 bu halsizlikle onlara yetmeye çalışıyorm ne yapmam lazım 😭😭😭