Sat tarihim 1nisan. Pembe akıntı gibi geliyor 3-4 gündür bir pembe bir koyu kıvamlı sarımsı kremsi. Yarın adet tarihim dün test yaptım erken gebelik negatif. Adet mi olacağım hamilemiyim anlamadım. Hamile olsam 2 gün kala çıkardı silik de olsa diyorum ama inanılmaz yorgun da hissediyorum böyle kemiklerim ağrıyor