Neslihankrhmt Proluton iğne vurulup tramvaya bindim 1 saat oturdum sonra arkamda leke gördüm kan yoktu ama enjeksiyon çıkmış sanırım yıkadım asperox ile ama çıkmadı ne ile cikar acaba