Fatmaemir42 Kızlar bu sadcee bende mı var ya 33 haftalık hamıleyım gozum uykudan acılmıyor ne evın ısını yapabılıyorum ne bı yemek asırı derecede halsızlık yorgunluk aksam da oyleyım erkenden uyuyorım bende mı tuhaflık var anlamadım
ayliinny Fatmaemir42 normal diyorlar 31.haftaya girdim ben de sürekli yatıp dinlenmek istiyorum. 20li haftalarda böyle değildim. Bu son 3 aylık dönemi sevmemeye başladım :(
Yaseminanne Fatmaemir42 ben de 23. Haftadayim hamileligimin en basindan beri yorgunum halsizim. Acikiyorum halsizlikten yemek bile yapip yiyemiyorum
Bilinmiyor_25 Bende aynıyım sürekli bir şekilde kendimi yatağın içinde buluyorum ayakta durmaya ferim bile yok