Merhaba kizlar , ben coraspirin iciyorum pihtilasma icin , testere aslan pencesi kullansam zarari olur mu? Kullanan var mi ? Memnun kaldiniz mi? Reglim cok duzensiz, hormonlarim iyi gozukuyor anlamadim neden ? Tsh bile cok iyi cikiyor ilacimi iciyorum duzenli🥹artik sasirdim ne yapsam diye , yumurta kalitesi icin? 2 kez kimyasal gecirdim