Busrata33 Sezossss çay sevmiyorum en fazla bir bardak,kahve de bir nescafe bir Türk kahvesi tüketiyorum en fazla
3Tospikannesi Sezossss 1 bardak çay içerim sadece kahvaltıda ben kahve tiryakisiyim günde 4 fincan sade Türk kahvesi içerim ☺ sabah uyanır uyanmaz güne kahveyle başlarım 😁 yanında ceviz fındık
Aecer Sezossss çay pazar kahvaltısında 2 bardak, haftaiçi çok nadir 1 bardak bazen. Kahve her gün 1 fincan sütlü filtre kahve içerim mutlaka
Sezossss defneveannesii_ evet bende öyle tüketiyorum ama içime bir kurt düşmedi değil bir sormak istediiim 🤤
Senayl34 Kahvaltıda 2-3 bardak içiyorum akşam hiç içmem sevmem fazla kahve de günde 1 kere türk kahvesi
Meeleekk Hiç içemedim hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren mide bulantısı mide yanması hepsi var sadece buzlu su tek içebildiydim su 🤷🏼♀️
Mervosssse Sezossss kafeinsiz Türk kahvesi aldım günde 1 tane içiyorum. Cay ise hiç tüketmiyorum diyebilirim. Sadece bunlarda kafein yok kızlar dikkat edelim. Çikolata,kakaolu yiyecekler, ve kola da da var. 😄