-36ozlem- Bugün miniğimi görüş günüydü 15 haftalık. Cinsiyeti öğrendik hayırlısıyla oğlumuz olacak. Isim önerisi alabilir miyim ?
-36ozlem- Çok kararsız kaldım hep kız hissediyordum o yüzden erkek olunca kaldım. Ama ikili isim istiyorum 😊