Arkadaşlar merhaba benim kese yanında kanamam olduğu için ilaç kullanıyorum. Bu süreçte ilişki yasak mı yada korunarak mı girmek gerekiyor? Bazı doktorlar düşük olacaksa bunun ilişkiyle alakası yok bebek sağlıksız olduğu için oluyor bu yüzden sıkıntı yok diyor bazıları vajinal kanama varsa önermiyor. Vajinal kanamam yok bu arada hiç olmadı şu ana kadar.