selinsmother Tarih almak için gittiğimizde bazı işlemler yapılıyormuş sanırım. Nelere bakılıyor acaba ? Demirim düşük çok büyük sorun teşkil ediyor mu?
Yarenylmz selinsmother kan değerine bakıyorlar hepatit vs herşeye baktılar . Benim kanım çok düşüktü 13 çıkmıştı çok kan kaybetmediğin sürece sorun olmaz dedi , doğumdan sınra 7 ye düşmüştü 🤦🏻♀️
selinsmother Yarenylmz 13 düşük mü oluyor ? 11-14 aralıkta olması gerekiyor diye biliyorum umarım sıkıntı yaşamam çünkü benim 11 🥲
Yarenylmz selinsmother 16 dan aşağısı düşükmüş doktorum öyle demişti 3 ay daha kan ilacı kullanıcam o şekilde yükselicek inşallah şu an 7 😕
selinsmother Yarenylmz çok zor içmek 37 haftalığım içmeye çalışıyorum kusuyorum hala nasıl olucak anlamadım ya