peri_07 Şuan kardeşim doğumda açılması çok yavaş bu otu evde suya koyduk ama ondan içmedi yinede işe yararmı?
Sehrazatt peri_07 işe yarıyor diye biliyorum en önemlisi inanarak yapmak onun niyetine Meryem süresi Fatiha ihlas felak nas okuyun inşallah kolay sağlıklı bir şekilde evladını kucağına alır 🌸
u-akyz peri_07 meryem suresini de okuyun suya inşallah yavaş yavaş açılma olur keşke içebilse bide sudan :(
Eluf u-akyz ben ilk defa duydum nasil yapılıyor kaynatıp iciliyormu bende içim benim ilk dogumumdada acilmam olmadı çok zor oldu
peri_07 Önce kökleri sonra kendisi suyun içine bırakılıyor. Suyundan bir kaç yudum sancıları başlayan anneye içiriliyor. Meryem suresi okunuyor ve sonra çiçek açıldıkça rahimde açılma oluyor.