Aturkk 21 haftada su gibi akıntı gelmesi normal mi camasirim su olmuş resmen hissettim geldiğini ama bu kadr cok beklemiyordum normalde de beyaz az az akintim oluyordu ama su gibi gelmesi normal mi bide dünden beri kaşık ağrılarımda var korktum açıkçası 🤔
Cey_Cey_ Aturkk bende 21 im aynısı bu sabah başıma geldi hatta post açmıştım baya ıslaktı akıntı değildi yani tekrarlarsa doktora gideceğim
Gizemzem Benim 20. Haftada bacağımdan süzülmüştü doktor bu haftada su gelmez normal. Vajinanın yapısı değişiyor işinde sıvı birikmiştir dedi. Acile de gitmiştim orda da sıkıntı yok dediler. Su gelince daha uzun sürüyor sanırım diğer kişilerden okuduğuma göre
Aturkk Bebek90 Normal dedi doktorum çok şükür iyiydi bebeğin suyu falan ama tekrarlarsa gel yine dedi çok şükür bir daha gelmedi şimdi 29 haftalık olduk iyiyiz şükür 🙏
Cey_Cey_ Bebek90 benim tekrarlamadı doktorumu aradığımda çoğu kişinin başına gelebiliyor tekrar ederse gel dedi ama etmediği için gitmedim bir ay sonra kontrole gittiğimde suyun iyi olduğunu söyledi