Kızlar bir şey sormak istiyorum . Adetime 2-3 gün var eğer zamanında gelirse. İki gündür vajinamda hafif kaşıntı var akıntım da oluyor ilk başta beyazdı sonra hafif sarı oldu. İdararımda ne kdar su içsem hep koyu. Acaba gebe miyim diye düşündüm ne yapayım sizce. Böyle durum yaşayıp gebe olan var mı?