Arkadaşlar beni hatırlarsınız günlerdir bulantım var diye ağlayıp duruyordum 😄 ne alaka bilmiyorum ama dün acile gittiğimde vajinal ultrason yaptılar. Bugün kendimi çok iyi hissediyorum. Maşallah diyelim lütfen tekrar başlamaz inşallah 7+4 haftadayiz🥰