Meryemcamm özele git ultrasonu güzel olsun hem 3 boyutlu ultrasonu da olsun. Ben ilk oğlumda özelde takip oluyordum 12 haftalıkken kesin oglan olduğunu söylemişti doktorum. Ama ikinci bebegimde maalesef deprem oldu sahra hastahanesinde ultrason görüntüleri cok kötüydü kesin bisey diyemediler. 20 haftalıkken özele gittim de öyle kesinleşti erkek olduğu ❤️