Smia çocuk bebek geldi ben gittim psikolojisine girmemeli benim imkanım olsa hastanede yatışta bile ikisini de yanımdan ayirmamak istiyorum ama ne yazık ki hastane kabul etmez. Zaten kızıma çok bağlıyım onsuz ne yaparım bilmiyorum aklım hep onda kalacak ama çıkar çıkmaz beni görmesi hem endişelenmemesi için iyi olur hem de bebeği görmesi eve birlikte gelmek onu da rahatlatir. Ne yaparsam nereye gidersem kızım yanımda olsun istiyorum Allah’ım güç kuvvet versin de ikisini de dizimin dibinden ayirmayayim zaten zamanı gelince okuldu dersti kendi hayatlari başlayacak benimki de 1,5 ay sonra 5 yasjni dolduracak