Öfkelendiğinde kendisine vuruyor yada karşısındakine vuruyor bunu nasıl önleyebilirim . Çocuk psikolojisini araştıran birisiyim, bi tepki vericeğim zaman psikolojik nasıl olur diye düşünüyorum istemsiz ama bunda nasıl davranmam gerektiğini inanın bilmiyorum. İnstagramda takip ettiğim psikologlar işte elini tutun vuramazsın vs böyle uyarın diyor yapıyorum yok sakin konuşuyorum yok kendine vuruyor istediği bişey olmayınca siz nasıl baş ediyorsunuz bu sorunla