Kızlar İstanbul’da hangi infertiliteye gitmemi önerirsiniz.. Tüp bebek ve aşılama düşünüyoruz artık bende pco var kendiliğinden çocuğum olmuyor yaklaşık 2.5 senedir deniyoruz. Adetime bi gun var dün doktor kontrolünden geçtim rahimde az bir kan var büyük ihtimalle adet olacaksın dedi bu ay ki bütün umudum da bitti 🥹