Ozgememduh dahiliye doktorları ondan pek anlamıyor. Bende kronik bu rahatsızlık. Endokrine git. Onlar daha detaylı inceliyo. Boğazına ultrasonla bakıyorlar. Ona göre bir tedavi uygularlar. Ama 4 fazla. Onun ikiye felan düşmesi lazım. Mesela ilaç kullanmiyosin ya hamileliğin verdiği ve onun verdiği halsizlik üst üste gelince çok kötü olursun artı sınırlı de olursun..