Asdfgh_jkl Öğle yemeğinden sonra aşırı uyku bastırıyor ekrana bakarken gözlerim kapanıyor masabaşı çalışan anne adayları uyku durumunuz ne zaman gecti neler yaptınız Suan 7+4 günlüğüz
Gumus25 Asdfgh_jkl 13 haftadan sonra geçti maalesef ilk 3 ay oyle gidiyor. Akşamları 9da uykum geliyordu
yenianneaday Asdfgh_jkl bende aynısıyım canım uykusuzluktan ne okuduğumu anlamıyorum eve gelir gelmezde uyuyorum ama çok zor ya sersem gibi oldum artık
Smc Asdfgh_jkl şu an 8 aylığım ama bu postu görünce aklıma geldi hamileliğimin başlarında çalışırken hasta karşımda ve uyuyakalmistim hiç bozuntuya vermemişti 30 saniye sonra kendime gelmiştim 😂😂
Bebeko19 Haftadan sorma geçiyor o yorgunluk hissi yani en azndan bende öyle oldu ama 3. Trimestere geçince yine başladı ben uyku hali
Asdfgh_jkl Kediler bendede simdiden zor valla odaklanamiyorum halim keyfim olmuyor eve gidincede direk yatıyorum iyice modum düştü
Kediler Asdfgh_jkl o süreç öyle oluyor maalesef. Ne işte verimli çalışabiliyor insan ne de evde ev işlerine takati kalıyor… Ama geçici bir süreçmiş, bol bol dinlenin vücudun buna ihtiyacı var demek ki.