Esranurasya06 Bacağımda varis var ve yürüyünce ağrı yapıyo doktor varis çorabı önerdi kullanan var mı?
Faymer1 Esranurasya06 benimde varislerim var tam tedaviye başlıyacaktım ki hamile olduğumu öğrendim artık Doğumdan sonra tedaviye başlıyacam bende varis çorabı giyiyorum ağrım daha az oluyor ama varis çorabını giymediğim zaman ağrım daha çok oluyor
Esranurasya06 Faymer1 nerden alıştınız bir de külotlu çorap mı ben de sadece diz kapağı altında var o yüzden kararsız kaldım
Faymer1 Esranurasya06 eczaneden aldım orta basınç benim de kullandığım diz altı zaten sizde diz altı alabilirsiniz parmak uçları açık zaten diz altına kadardır