mavi6414 aynen bende 12haftada doktor söylemedi tereddüt içindeydi ama biz ekrandan bir çıkıntı gibi sezdik. Başqa doktora gittim dün 15haftayım şuan 10dakika bakdı kıza benzetiyorum söyledi ama hiç kimseye söyleme kendi doktoruna detaylıda giderken birde o bakar ondan sonra söylersin ama cinsiyyeti bilindiyinde benide arayıp söylersin bileyim tahminim doğrumuymuş. 😁😁😁 gülüyorum sadece düşdüyüm duruma parada veriyorum bir doğrunu söyeleyen yok 😀😀