Pikachukiz53 ben gop kadın sağlığı merkezinde nefise hoca var ona gidiyorum çok memnunum tam bir anne gibi . Nefise hanıma da medicalparkla anlaşmalı diye başladım şansıma sadece şafak hastanesinde doğum yaptırıyormuş şuan , ortada kaldım resmen ne yapacağımı bilmiyorum 😢🤦♀️