Selam kızlar şuan kendi adet tarihime göre 33+1 haftalığım gittiğim doktorlar da son adet tarihine göre hesapladilar lakin profesör doktora gittiğimde cicugun neresini ölçersem ölcüyum 37 haftalık cikiyo dedi son adet tarihimi sordu 7 Eylül dedim ama o bana sen Ağustos da hamile kalmışsın üstüne adet görmüşsün dedi başına gelen varmı lütfen yazsın