Yaseminilhan Arkadaşlar merhaba 35+1 günlük hamileyim suyun fazla dediler ve bende ağrı yok fakat nst de gözüküyor sezeryan önerdi Doktor böyle durum yaşayan varmı
Tatli-cadim2023 Yaseminilhan benimde fazla bakalım ne dicek 2 Mayıs kontrol var hayirlisi erken gelir dedi ama 38 39 gibi
Medine05yasar Yaseminilhan cnm ben 23 haftalık hamileyim suyun fazla dedi sınırda bebek normal doğum pozisyonunda rahmime cok yakınmış benimki sezaryan olduğu icin bu pozisyonda su da tehlikeli dedi dua et sancın olmasın dedi
Yaseminilhan Medine05yasar aynen sancım yok ama nst de çıkıyor iki gündür hastane de yatıyorum hiç azalma olmadı nst değerinde