Anneolacak Tam sonuclarim cikmadigi icin doktoruma henuz yollayamadim ama cok endiselendim nedir bu acaba
Derya341986 Anneolacak bende de çıkmıştı aylar önce cnm kum döküyosun bir sonraki tahlilde iltahap yine vardı ama kum dökme kalmamıştı