EbruEgemen1123 verdiğin bilgiler çok güzel. Daha bebeğim doğmadı ama en azından şimdiden öğrenmiş olduk. Hamilelik, doğum, bebek konusunda o kadar çok batıl bilgi var ki insanların kafası karışıyor ne yapacağını şaşırıyor. En iyisi doktorlara, ebelere, hemşirelere inanmak. Teşekkürler.