Herkese merhaba;
24+1 bugün şeker yüklemesi yaptırdım sağlık ocağında sonrasında idrar tahlili yaptırdım.
İdrar tahlilini de sağlık ocağında bir garip yapıyorlarmış. Bir çubuğu renklere göre ayırmışlar falan.
İdrarda protein, keton ve glukoz çıktı 🤦🏼♀️
Acaba şeker yüklemesi yüzünden mi böyle çıktı yoksa gidip hastahanede mi idrar tahlili yaptırsam bilemedim 🤦🏼♀️