Ben de hemen hemen bu görünürlükte bir test ile kan vermeye gitmiştim ve hamile olduğumu öğrendim. Kaset testleri açıp içindeki kağıdı çıkarınca daha net görünüyor canım açıp net ışıkta bakarsan daha koyu olduğunu göreceksin muhtemelen. Zaten anladığım kadarıyla erken değil normal test bu. Benim erken testte anca bu kadar olmuştu çizgi. Gebeliğin başıdır daha. Pazartesi de versen iki gün sonra tekrar testi isterler ve net öğrenirsin. Şimdiden hayırlı olsun canım bence gebesin. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın 🤲🏼